Retourneren

14 dagen bedenktijd

Klanttevredenheid staat bij Shoppe.nl voorop. Als u niet tevreden bent met uw bestelling, doen wij ons uiterste best om alsnog een tevreden klant van u te maken door met een passende oplossing te komen. U kunt uw bestelde producten binnen 14 dagen aan ons terugzenden. U kunt hierbij kiezen voor teruggave van het aankoopbedrag exclusief de verzendkosten. Wilt u een product terugsturen? Volg dan het onderstaande stappenplan.
 

Stappenplan retourneren 

  1. Log in op uw account op www.shoppe.nl
  2. Ga naar het overzicht van uw bestelling(en) en selecteer de bestelling die u wilt retourneren.
  3. Meld de retouraanvraag aan door te klikken op de knop 'Artikelen retourneren'.
  4. Wij beoordelen vervolgens uw verzoek. Wij streven er naar om dit zo snel mogelijk te doen, in de meeste gevallen ontvangt u binnen enkele uren per e-mail bericht(en) over de status van uw aanvraag. U kunt deze status ook bekijken in uw account.
  5. Als uw retouraanvraag wordt goedgekeurd, ziet u de status 'In behandeling’. U ontvangt van ons een e-mail waarin staat beschreven hoe u het artikel naar ons kunt opsturen.
  6. Na ontvangst en verwerking van uw retournering zal de status aangepast worden naar 'Artikelen gecrediteerd'. In dit geval is het  bedrag op uw rekening teruggestort.


Geen account?

Indien u een bestelling heeft gedaan zonder een account aan te maken, dan kunt u deze aanmaken via ons registratie formulier. U vult hier uw e-mailadres in en u ontvangt direct uw inloggegevens in de mail. Vervolgens volgt u het bovenstaande stappenplan.

Indien u liever geen account aanmaakt, stuur dan een mail naar onze klantenservice op e-mailadres info@shoppe.nl Vermeld hierin duidelijk:

  1. Het ordernummer van uw bestelling.
  2. De reden van de retournering.
  3. De gewenste retouractie 

U ontvangt van ons zo spoedig mogelijk een reactie waarin staat hoe u het artikel naar ons kunt opsturen.

Let op: zonder onze goedkeuring vooraf kunt u uw bestelling niet retourneren. Wij kunnen uw retournering dan niet behandelen in onze administratie.
 

Uitzonderingen

Niet alle producten kunnen worden geretourneerd. De volgende producten vallen niet onder de bedenktijd:

  • Artikelen die, buiten onze schuld, beschadigd of incompleet zijn.
  • Artikelen waarvan de verpakking niet aanwezig of (ernstig) beschadigd is.
  • Gepersonaliseerde sieraden en of artikelen. 
  • Ringen/Oorbellen/Oorstekers mogen niet worden geruild vanwege hygiënische redenen ongeacht deze wel of niet zijn gedragen. 
  • Sale items kunnen wel worden geretourneerd maar hier krijgt u een tegoedbon voor er wordt dus geen geld terug gestort. 


Verzendkosten

De verzendkosten bij bestellingen in Nederland onder de € 50,- zijn € 2,99. Bestellingen boven de €50,- verzenden wij gratis. Komt hier een deel van retour waardoor de bestelling alsnog onder de €50 uitkomt, dan verrekenen wij alsnog de verzendkosten.