Bestellen en betalen

Wat leuk dat je een bestelling wil plaatsen bij Shoppe. We zijn er zeker van dat je super blij zult zijn met jouw unieke en persoonlijke ontwerp. Onderstaand vertellen we graag meer over het bestelproces.
 
Heb je vragen over het plaatsen van een bestelling of lukt er iets niet? Lees dan onderstaand stappenplan, zodat we je hierbij kunnen helpen. 

1. Plaats het gewenste artikel in het winkelwagentje
  • Ga naar het artikel van jouw keuze en klik op de roze knop 'in winkelwagen'.
    Wanneer het een gepersonaliseerd product betreft, kun je klikken op 'Personaliseren'. Lees hier onze uitgebreide uitleg voor het maken van jouw eigen ontwerp.
  • Nu opent de pagina 'mijn winkelwagen'. Hier kun je desgewenst nog het aantal artikelen wijzigen, verwante producten toevoegen of een kortingscode invoeren.
  • Wil je nog verder winkelen? Klik dan op de tekst 'ga verder met winkelen'. Je komt weer terecht op de productpagina. Rechtsboven zie je de winkelwagen met daarin de gekozen artikelen.
  • Ben je klaar met winkelen, klik dan op de knop 'bestelling afronden'.
  • Dan volgt een volgend scherm: 'Hoe wilt u de bestelling afronden?'

2. Afrekenen als gast of als geregistreerde klant
  • Het is bij ons mogelijk om te bestellen zonder account. Kies dan in het scherm voor 'afrekenen als gast'.
  • Je kan ook kiezen om een account aan te maken door 'registreren' te selecteren. (Het voordeel van een account is dat je makkelijk de orderstatus en geschiedenis kan bekijken, facturen kan downloaden en printen, bij een volgend bezoek snel en eenvoudig kan afrekenen omdat alle gegevens al bekend zijn bij ons).
  • Als je al een account bij deze webwinkel hebt, kan je hier inloggen door jouw inloggegevens in te voeren en op 'inloggen & afrekenen' te klikken.

3. Afrekenen
  • Je komt (zowel bij de keuze 'afrekenen zonder account' als bij de keuze 'inloggen & afrekenen' in het scherm 'afrekenen' terecht.
  • Als je bij de vorige stap bent ingelogd, staan jouw gegevens al ingevuld. Als je voor afrekenen zonder account hebt gekozen, vragen wij de verplichte velden in te vullen voor een juiste afhandeling van jouw bestelling.
  • Hierna klik je op 'volgende stap'.

4. Verzendmethode
  • Hier kun je een verzendmethode kiezen. 
  • Na de keuze klik je op 'volgende stap'.

5. Betaalmethode
  • Je komt nu bij de stap waar je een betaalmethode kan kiezen. Selecteer de door jouw gewenste methode en klik op 'volgende stap'.

6. De bestelling controleren

  • Je krijgt nu een overzicht te zien van de te plaatsen bestelling. Controleer alles rustig, als er onverhoopt iets niet klopt, heb je altijd de mogelijkheid om terug te gaan naar de vorige stap via 'terug naar betaalmethode' links onderin het scherm.
  • Als alles klopt kun je eventueel nog een opmerking plaatsen in het daarvoor bestemde veld. Daaronder kan je het vakje aanvinken om je te abonneren op onze nieuwsbrief (deze wordt maximaal 2x per maand verstuurd).
  • Nu hoef je alleen nog maar op de knop 'plaats bestelling' te klikken en de bestelling is geplaatst! Indien je hebt gekozen voor betalen via iDEAL: Je wordt dan automatisch doorgeleid naar de beveiligde omgeving van onze betaalpartner MultiSafePay om jouw bestelling veilig en makkelijk te betalen. 

Ik heb een bestelling geplaatst. Wat nu? 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons een bevestiging op het e-mailadres dat is opgegeven bij het plaatsen van de bestelling.

Na binnenkomst van jouw bestelling zal deze met zorg worden behandeld en verpakt.


Op het daadwerkelijke moment van verzenden ontvang je per e-mail:
  1. Een verzendbevestiging van afzender: Postnl
  2. Een Track & Trace code: met de link in deze e-mail kun je het pakket volgen. De code is veelal in de avond te raadplegen.

Mocht er alsnog iets niet lukken of heb je wellicht een andere vraag? Dan kan je altijd contact met ons opnemen:

Mail: [email protected]
Telefoon: 085-1306945 
Let op: wij zijn tijdelijk alleen telefonisch bereikbaar op maandag, woensdag en donderdag. Je kunt ons wel elke dag per e-mail bereiken.