Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u de meest gestelde vragen. Heeft u een vraag over het bestellen, ontwerpen, bezorgen of retourneren van uw bestelling? Grote kans dat het antwoord hieronder te vinden is. Mocht dit niet het geval zijn, kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar [email protected] te bellen naar 085-1306945. We helpen u graag verder.



 

1 Bestellen
1.1 Hoe kan ik een product personaliseren?

Het personaliseren van onze producten is heel eenvoudig. Klik op de roze knop ‘personaliseren’ en er opent een pop-up waarin u het product kunt ontwerpen. Linksboven in het scherm vindt u onderstaande afbeeldingen:

Uitleg personaliseren

Dit zijn de verschillende onderdelen die u kunt toevoegen met bijvoorbeeld tekst, een foto of symbolen. U kunt de foto’s en teksten verslepen op het scherm en links de grootte en  het lettertype aanpassen.

 

Let op: bestelt u via uw telefoon? Dan ziet het scherm er net iets anders uit. Ook nu kunt u linksboven in het scherm op het menu klikken en komen de verschillende onderdelen tevoorschijn.

1.2 Hoe weet ik of mijn ontwerp is opgeslagen?

In de winkelmand ziet u uw eigen ontwerp in de afbeelding naast het product. Daarnaast kunt u klikken op ‘personalisatie aanpassen of bekijken’. Dan krijgt u het ontwerp te zien en kunt u eventueel nog aanpassingen doorvoeren.

1.3 Kan ik mijn ontwerp nog aanpassen na het plaatsen van mijn bestelling?

Als u toch nog iets aan uw ontwerp wil veranderen na het plaatsen van de bestelling kunt u het beste zo snel mogelijk contact opnemen met onze klantenservice. Wij gaan dan ons best doen om de aanpassingen nog door te voeren. Hou er wel rekening mee dat dit niet meer mogelijk is als uw  bestelling al in behandeling is.  

1.4 Kan ik ook een tweede foto/vingerafdruk op de achterkant laten graveren?

Dit is zeker mogelijk. Dit kan u doen via de volgende link: extra foto bestellen. U kunt hier een foto uploaden. Wij zullen deze centreren op het product. Wilt u de foto op een speciale manier plaatsen? Dan kunt u hiervan een screenshot sturen naar [email protected] of uitleg geven in het opmerkingenveld bij het plaatsen van uw bestelling. 

 

2 Betalen
2.1 Hoe kan ik betalen?

Betalen bij Shoppe kan op diverse manieren. Natuurlijk allemaal veilig.

  • iDEAL
  • Achteraf betalen via Billink
  • Betalen via bankoverschrijving.
  • Creditcard
  • Paypal
  • Bankcontact / Mister Cash
  • SOFORT Banking
2.2 Achteraf betalen is bij mij niet mogelijk. Hoe kan dit?

Meestal is de betaalmethode achteraf betalen via Billink mogelijk. Echter kan het ook voorkomen dat de betaalmethode helaas niet gebruikt kan worden. Hier kunnen diverse redenen voor zijn. Billink doet een eigen onderzoek aan de hand van uw gegevens en beslist hierover. Shoppe heeft hier geen invloed op. Als u hier vragen over heeft, kunt u het beste contact opnemen met billink door een e-mail te sturen naar [email protected]

3 Bezorging
3.1 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Alle orders die op werkdagen vóór 13.00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden. Zodra uw pakketje is verzonden, ontvangt u hiervan een track and trace code per e-mail. Onze vervoerder PostNL bezorgt de meeste pakketten dan de volgende dag bij u thuis.

3.2 Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wij bezorgen uw bestelling gratis vanaf 50 euro in Nederland, België en Duitsland. Wanneer het bedrag van de totale bestelling na een retour onder de 50 euro komt, verrekenen we alsnog de verzendkosten. Voor bestellingen van minder dan 50 euro rekenen wij €2,99 voor verzendingen naar Nederland en €5.99 voor verzendingen naar België en Duitsland.

 

In Nederland worden de bestellingen standaard verzonden met een brievenbuspakketje. U kunt ook voor een meerprijs kiezen voor verzending via een verzekerd pakket.

 

De tarieven voor overige landen verschillen per land. Verzendingen naar Luxemburg en Frankrijk zijn €10,99. We kunnen eventueel ook naar andere landen verzenden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via [email protected]

4 Retourneren en annuleren
4.1 Mag ik mijn bestelling retourneren?

U heeft 14 dagen om over de bestelde producten na te denken en deze eventueel te retourneren. Let wel op: gepersonaliseerde artikelen kunnen niet worden geretourneerd, omdat we deze natuurlijk speciaal voor u maken. Lees meer over de retourprocedure op Retourneren.

4.2 Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Als u uw bestelling wil annuleren kunt u het beste zo snel mogelijk contact opnemen met onze klantenservice. Dan doen wij ons best voor u. Hou er wel rekening mee dat dit niet meer mogelijk is als uw bestelling al in behandeling is.  

5 Contact
5.1 Kunnen we u nog ergens anders mee helpen?

Wij zijn op werkdagen tussen 9.30 uur en 17.00 uur telefonisch bereikbaar op het nummer 085-1306945. Daarnaast kunt u altijd een e-mail sturen naar [email protected]