Klantenservice

Bij Shoppe staan wij altijd voor direct en persoonlijk contact. Heeft u daarom een speciale vraag, hulp nodig bij uw account of andere wensen?

Stuur dan hier uw vraag op en wij gaan er mee aan de slag!

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Aan de rechterkant kunt u een mail sturen door de velden in te vullen en op verstuur te klikken.

Natuurlijk kunt u ons ook telefonisch of schriftelijk bereiken via onderstaande gegevens

Telefonisch van Maandag t/m Vrijdag tussen 9:30 en 15:30 op nummer  078 - 8424678
Ook zijn we bereikbaar via WhatsApp tussen 9:30 en 15:30 op nummer  06-43699025


Schriftelijk op het adres:

Shoppe
Venuslaan 43
3318JZ Dordrecht
E-mailadres: info@shoppe.nl
KvK-nummer: 61616257
BTW-identificatienummer: NL8544.14.691.B01