Klantenservice

Bij Shoppe staan wij altijd voor direct en persoonlijk contact. Heeft u daarom een speciale vraag, hulp nodig bij uw account of andere wensen?

Stuur dan hier uw vraag op en wij gaan er mee aan de slag!

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Aan de rechterkant kunt u een mail sturen door de velden in te vullen en op verstuur te klikken.

Natuurlijk kunt u ons ook telefonisch of schriftelijk bereiken via onderstaande gegevens

Schriftelijk op het adres:

Shoppe
Weidehek 70B
4824AS Breda
E-mailadres: info@shoppe.nl
KvK-nummer:54608643
BTW-identificatienummer:NL021835391B01